top of page

- Croshetus -
Blog

Ideea Mea

Cum ar fi daca o mica parte din persoanele talentate care stiu sa lucreze de mana, sa croseteze, sa tricoteze, sa coasa etc.(posibilitatile sunt nenumarate) ar produce creatiile lor pentru mai mult decat uzul personal? Sigur ideea aceasta exista si este pusa in practica dar indraznesc sa cred ca acesta este un potential inca mult nefolosit de creatie umana intr-o piata mult standardizata. Cu toate ca oricine poate sa cumpere accesorii si haine la preturi uneori chiar foarte mici, din cauza automatizarii si globalizarii am pierdut un lucru: unicitatea.

E ceva special in lucrurile facute de mana, toate au o poveste in spate, nu sunt doar obiecte, imi place sa cred ca au o bucatica mica din sufletul persoanei care le-a creat.

Crosetatul este un hobby pentru mine pe care il fac cu placere pentru ca imi ofera satisfactie sa pot crea lucruri utile care nu pot fi gasite la mall. Sunteti invitati sa vedeti creatiile mele in pagina "Acasa".

Blazer crosetat pentru copii

Aboneaza-te!

Suntem si pe
  • Facebook Reflection
  • YouTube Reflection
  • Google+ Reflection
  • Instagram Reflection
Articole mai vechi
Cuvinte cheie
No tags yet.
Alte articole
Articole recente

 Scrie-ne

Success! Message received.

bottom of page