top of page

- Croshetus -
Blog

Reciclat si crosetat

Ei si ce daca baietii beau si ei o bere din cand in cand! Eu iau tigaitele de la cutiile de bere de aluminiu si cand am adunat cate imi trebuie m-am si apucat de lucru. Si iata ce a iesit:

Am folosit cheite de acelasi fel evident si le-am crosetat cum am nimerit mai bine. Ata este din bumbac mercerizat. Le folosesc drept pandantiv si mereu ma intreaba toti ce sunt si se minuneaza de idee.

Ideea de a folosi cheitele nu este noua, clar ca nu am inventat-o eu, chiar unii croseteaza si realizeaza lucruri mult mai complexe din astfel de cheite cum ar fi genti, bratari, abajururi, bijuterii, bluze, rochii, tapiterie de scaune si multe altele.

O alta treaba pe care am constatat-o colectionand tigaite este ca nu sunt identice, sunt multe modele pe piata si poate fi dificil sa ai multe cheite de acelasi fel.

​​

Culmea, se si vand pe net, se pot cumpara si nu chiar ieftin in cantitati de mii de bucati. Un gunoi pe care il ignoram cu success pana acum, am constatat ca este un produs/materie prima din care unii castiga bani. Ce ziceti de asta?!

Iata si un exemplu de pe internet mai jos: cheitele sunt de calitate foarte buna in acest caz, nu sunt zgariate, sunt identice si poate cine stie sunt chiar noi.


Aboneaza-te!

Suntem si pe
  • Facebook Reflection
  • YouTube Reflection
  • Google+ Reflection
  • Instagram Reflection
Articole mai vechi
Cuvinte cheie
No tags yet.
Alte articole
Articole recente

 Scrie-ne

Success! Message received.

bottom of page