top of page

- Croshetus -
Blog

Oare exista masina de crosetat?

Mi-am pus intrebarea asta si am incercat sa caut o masina de crosetat pe internet. Si surpriza este ca nu prea am gasit. Se pare ca totusi exista masini care fac dantela sau margini crosetate, gen metraje. Insa acestea lucreaza cu multe ace si nicidecum cu ceva care sa semene cu croseta pe care o stim cu totii. Evident exista masini automate de tricotat pentru industria textila, insa o masina care sa imite crosetatul asa cum se face manual, eu nu am gasit.

Pentru mine asta inseamna ca arta crosetatului ramane ceva unic, facut exclusiv de mana unei persoane. Deci daca vedem si stim sa recunoastem un lucru crosetat intr-un magazin trebuie sa ne gandim ca undeva in lume cineva a creat, a lucrat, a pus suflet in acel lucru.

Asta zic eu, ar trebui sa ne faca sa apreciem mai mult magazinele de artizanat pentru ca ele mai pastreaza din traditie, din creatia umana si arta.

Ți-a plăcut acest articol? Ai cumva întrebări sau sugestii? Lasă-ne mai jos un comentariu și îți vom răspunde cât mai repede posibil.
Nu uita să ne dai și un like pe pagina noastră de Facebook.

Aboneaza-te!

Suntem si pe
  • Facebook Reflection
  • YouTube Reflection
  • Google+ Reflection
  • Instagram Reflection
Articole mai vechi
Cuvinte cheie
No tags yet.
Alte articole
Articole recente

 Scrie-ne

Success! Message received.

bottom of page